Zmierenie sa. ..

5. marca 2014, pampeliska, Nezaradené

Zmierenie sa…

 

…s tým, že som ušla a doteraz neviem, či si chcel, aby som ostala

…s tým, že na každoročnej vianočnej párty som už štedrú noc nezdieľala s tebou

…s tým, že som si naivne takmer cely mesiac myslela, že nemám viac miesto pre teba v mojej duši a moje oblečenie už nemá čo u teba robiť (predtým to bolo u nás)

…s tým, že ostalo po tebe predsa len prázdno, no miesto v tvojej (mojej) skrini už viac nebolo

…s tým, že sa ťa dotkla iná a mňa iný

…s tým, že som chcela bojovať o nás, o niečo, o nádej a ty si mi to už nedovolil

…s tým, že sme sa neprestali stretávať

…s tým, že som ta neprestala milovať

…s tým, že ty sa ma prestal milovať a ani mi to nemusíš hovoriť

…s tým, že som odišla

…s tým, že som odišla

…s tým, že som odišla

 

…zmierenie sa sama so sebou.